"Γιατί το καλύτερο που μπορεί να συμβεί σ' έναν ηθοποιό είναι να τον συνεπάρει ο ρόλος του εντελώς. Άθελά του, αρχίζει τότε να ζει το ρόλο του, χωρίς καν να ξέρει τι αισθάνεται, χωρίς να σκέφτεται τι κάνει, οδηγημένος απ' το υποσυνείδητο και τη διαίσθηση του, και όλα γίνονται αυτόματα." Κωνσταντίν Στανισλάβσκι
Η τέχνη της υποκριτικής είναι πρώτα απ' όλα ένα ταξίδι αυτογνωσίας, μέσα από το οποίο ο ηθοποιός καλείται να ενσαρκώσει χαρακτήρες πού είναι κρυμένοι πίσω από λόγια που τους δίνει ο κάθε θεατρικός συγγραφέας ανάλογα. Αποτέλεσμα αυτού η διδαχή του θεατή και η μεταφορά συναισθημάτων σε αυτόν, που θα τον οδηγήσουν στην κάθαρση κατά τον Αριστοτέλη.
Εννοείται πως δεν προοριζόμαστε όλοι για επαγγελματίες ηθοποιοί αλλά καλό θα ήταν αν όλοι προσπαθούσαμε μέσα από τεχνικές και μεθόδους της υποκριτικής ν' ανακαλύψουμε κρυφές πτυχές του εαυτού μας. Σε μια εποχή αποξένωσης και έλλειψης επικοινωνίας λόγω ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας, η υποκριτική βοηθάει, ανεξαρτήτως ηλικίας και φύλου, στην ανάπτυξη αυτοεκτίμισης, εσωτερικής δύναμης, αυτογνωσίας και καλύτερης επικοινωνίας, που μπορεί να μας βοηθήσει σε όλους τους τομείς της ζωής μας: επαγγελματικό, προσωπικό, κοινωνικό. Θα μας βοηθήσει να βγάλουμς προς τα έξω την ίσως κρυμμένη μοναδική και ιδιαίτερη προσωπικότητά μας και να ξεχωρίσουμε, επιτυγχάνοντας κάθε μας στόχο.
Δάσκαλος Υποκριτικής: Φάνης Θεοφάνους
- Πτυχιούχος της δραματικής σχολής ΙΑΣΜΟΣ – ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ και πτυχιούχος Ελληνικού Υπουργείου Πολιτισμού.
- Συμμετοχή σε πολλές σχολικές παραστάσεις στα πλαίσια του Παγκύπριου Διαγωνισμού Σχολικού Θεάτρου 3η Λυκείου: Η θεατρική παράσταση «Ο άνθρωπος της Μάτσα» του Ντέηλ Βάσσερμαν (2006) τιμήθηκε με το 1ο Παγκύπριο Βραβείο Σύγχρονου Θεάτρου.
- Συμμετοχή σε θεατρικές παραστάσεις ερασιτεχνικών θεατρικών σχημάτων.
- Παρακολούθηση μαθημάτων μοντέρνου χορού (freestyle-contemporary) για πέντε χρόνια με άριστη βαθμολογία στις εξετάσεις «IDTA».
- Παρακολούθηση μαθημάτων Φωνητικής στο ωδείο «Νικόλαος Μάντζαρος»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου